Jak podaje PMR – rynek artykułów sportowych w Polsce wciąż rośnie w bardzo szybkim tempie, a w zeszłym roku odnotował najsilniejszy wzrost od 2009. Rosnący trend zdrowego stylu życia wśród Polaków wiąże się z rosnącą popularnością ćwiczeń fizycznych. Ciągły rozwój krajowej infrastruktury sportowej, silne podstawy makroekonomiczne oraz wspomniane wcześniej zainteresowanie zdrowym życiem spowodowały silny wzrost rynku sportowego w Polsce. Spodziewane jest jednak spowolnienie tempa wzrostu rynku w nadchodzących latach, ze względu na rosnące nasycenie rynku.

Francuska sieć Decathlon jest niechronionym liderem polskiego rynku artykułów sportowych. Wśród innych wiodących graczy są między innymi Marketing Investment Group (operator sklepów Sizeer i 50 Style), Martes Sport, OTCF (firma stojąca za marką 4F) oraz kolejna francuska sieć towarów sportowych Go Sport.

Źródło: http://www.ceeretail.com/analysis/1492/polish-sports-goods-market-growing-fast

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *