Nestle S.A. zakończyło strategiczny przegląd, a teraz planuje do końca pierwszego kwartału, czyli do końca marca, sprzedać swoją amerykańską jednostkę produkującą wyroby cukiernicze, powiedziała Lydia Méziani, starszy rzecznik korporacyjny firmy Vevey. Jak stwierdziła: ” trwa solidny proces sprzedaży”.

W czerwcu ubiegłego roku Nestle ogłosiło plany zbadania opcji strategicznych dla amerykańskiej branży cukierniczej, a firma poinformowała, że plany mogą obejmować potencjalną sprzedaż. Amerykańska firma cukiernicza, która w 2016 roku sprzedała produkty za około 900 milionów franków szwajcarskich, obejmuje takie marki jak Butterfinger, Baby Ruth, 100 Grand, Skinny Cow, Raisinets, Chunky, Oh Henry! i Sno-Caps.

Przez pierwsze dziewięć miesięcy 2017 r. sprzedaż organiczna Nestle w Ameryce Północnej była porównywalna z tym samym dziewięciomiesięcznym okresem 2016 r. Polepszyły sprzedaż śmietanki do kawy, produkty do opieki nad zwierzętami, amerykańskie mrożonki i pizzy, co zostało zrównoważone spadkami w słodyczy i lodów i cukierniach

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *